יגואר לנד רובר מכוניות חשמליות ומשאיות פוגעות במשאיות: פרטים מלאים

לנד רובר הוא להציג שישה עיצובים טהורים-חשמליים בחמש השנים הבאות כחלק מהערכה רחבה של שירות יגואר רובר הכללי על ידי הכניסה אליו המנכ”ל תיירי בולורה, בעוד שמותג האחים יגואר יש לדמיין מחדש כמותג יוקרתי כל-חשמלי עד שנת 2025.
יגואר לנד רובר קובע כי כל לוחיות השמים של המותגים שלה יוצעו עם גרסה כל חשמלית עד שנת 2030. כמו גם בזמן שיגואר יהיה אך ורק בערך חמש שנים לפני כן, לנד רובר חייב למכור סביב 60 אחוז מהמכוניות שלה ומשאיות בסוג טהור-חשמלי עד סוף העשור.

המכוניות והמשאיות החשמליות הטובות ביותר כדי להשיג 2022

הוכרז הבוקר, השינויים הגורפים יקבלו השפעה משנת 2024, כאשר Land Rover מציג הוא מודל טהור-חשמלי ראשון מאוד. בהודעה עסקית נאמר, “בחמש השנים הבאות, לנד רובר יקבל בברכה שישה וריאציות טהורות-חשמליות שכן היא ממשיכה להיות המובילה העולמית של רכבי שטח יוקרתיים עם שלושת משקי הבית של מגוון רובר, גילוי כמו גם מגן. הגרסה הכל-חשמלית הראשונה מאוד תופיע בשנת 2024. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

התוכניות ליגואר מורכבות הרבה יותר-כמו גם צריכות היפוך של עבודה ארוכת שנים כדי להקים את לימוזינה הדגל של ה- XJ הכל-חשמלית של הדור הבא. מכוניות ומשאית זה היה צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלה השנה, אולם כעת נחרטו.