automobile

“מקום לשיפור גם בהרבה רשתות סוכנות רשמיות”

לכולם יש דרישות שונות במיוחד כאשר בשוק לרכב חדש. עבור חלקם, אמינות חשובה רבה. עבור אחרים, עלויות הפעלה. אולי סטיילינג הוא קריטי עבורך. או ביצועים, אולי?
לאחרון אכפת, הייתי מתעורר, לעיתים רחוקות דמויות בולטות בהאמונה של המון רוכשים פוטנציאליים שנתפסו בהנאה בבחירת מנוע חדש ומבריק. עם זאת זה צריך. מכיוון שדפי כלבי השמירה שלנו מוודאים על בסיס קבוע, כאשר הדברים משתבשים, השירות שאתה מקבל מהסוכנות שלך יכול בסופו של דבר להיות הסינגל הרבה היבט מכריע בעיצוב ההבנה שלך למותג.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מיטב מכוניות וסוכנויות משאיות 2016
השבוע, המדריך הגדול ביותר שלנו להשגת מכוניות ומשאית כולל את הספירה לאחור שלנו ברשתות הסוכנות הרשמיות המובילות שנערכו מתוך הערות שסופקו בסקר הכוח הנהג שלנו שנערך על כ- 50,000 נהגים. כמו גם תמיד, התוצאות מאוד תובנות.
האם היית מאמין, למשל, שהבעיה הגדולה ביותר שיש לבעה משמעותית מכל ארבעה על הסוכנות האזורית שלהם היא ששיחות הטלפון שלהם לא יוחזרו לעולם? זה לא מובן שכישלון בסיסי כזה חייב לגרום לצער כה רב, ובכל זאת זו תופעה שחוויתי את עצמי במספר הזדמנויות.
וכמובן, כשאתה עובר, סוכנויות מהירות מאוד לתפוס את הנתונים שלך, כמו גם לאחר מכן להפציץ אותך בטקסטים חסרי טעם כמו גם בדואר אלקטרוני על מבצעים כמו גם על אירועים שאתה לא רוצה להשתתף בהם. מתסכל במיוחד, לא?
אפילו הרבה יותר עניין הוא קיומם של כמה מהשמות הניכרים ביותר בשוק המכוניות והמשאיות בבריטניה בשליש התחתון של ספירה לאחור של הסוכנות שלנו. כמו מיני, ווקסהול, ב.מ.וו, לנד רובר, אאודי, פורד, פולקסווגן כמו גם ניסאן הם מוכרים ענקיים כאן בבריטניה, אולם בכנות בהרבה מצבים המוסכים שלהם פשוט לא גדולים כמו המכוניות שלהם.
אם אתה חושב לקנות, הייתי רוצה שתסתכל על התוצאות שלנו לפני שתחתום על הקו המנוקד.
האם הייתה לך ניסיון גרוע עם Aftersales? תן לנו להבין למטה ..