automobile

BMW 6 סדרות ומתיחת פנים M6 מגיעים לתערוכת הרכב של דטרויט

BMW חשפה מגוון עדכונים קטנים לסדרה 6 ו- M6 בתערוכת הרכב של דטרויט. כמו גם סטיילינג רענן קלות, יש הרבה יותר חומרי בקתה נוצצים וטווח המנועים מקבל יעילות נוספת.
טווח 6 סדרות, הכולל את הקופה, גיר גיר וגראן קופה בסלון בן ארבע הדלתות, זוכה לכמה ציוצים סטיילינג עדינים באופן מובהק כדי להביא אותו לתור עם יריבים כמו אאודי A7. פגוש קדמי שנערך מחדש עם תכונות סורג כליה מעט משתנה, כמו גם פנסים חדשים עם קורות עיקריות LED. מתווספים גם פגוש אחורי מתוקן ועיצובים חדשים של גלגל סגסוגת.
14

בפנים, השינויים הם קצת הרבה יותר נרחבים, עם מאמצים לשיפור האיכות והאווירה. חומרי שטח באיכות גבוהה יותר מסביב כוללים כעת כמו גם אפשרויות עור חדשות של שני גוונים זמינים. תצוגת ראש מתקדמת הרבה יותר מתקדמת היא כעת אפשרות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

תחת העור נעשו מאמצים לשיפור צריכת הדלק ואת הביצועים. כל המנועים תואמים כעת את האיחוד האירופי, עם ציוצים לבנזין 444 כ”ס 650i טורבו 4.4 ליטר V8 בנזין כעת מפחית את זמן 0-62 קמ”ש ב -0.3 שניות ל -4.6 שניות עבור כל גוף הגוף. צריכת הדלק משופרת באופן שולי על 32.9 מגה -בתים (31.7 מגה”ג להמרה).
14

כל מנועי הדלק מקבלים כעת גם פליטה ספורטיבית עם דש הניתן להחלפה להרבה יותר רעש או ריצה שקטה יותר בעיר. המפרט והביצועים עבור גרסאות ה- M6 של 552 כ”ס נותרו זהים, אך ישנם ציוצים קטנים להשעיה ולהיגוי עבור הרבה יותר זריזות.
הדיזל רב המכר, ה- 640D, מייצר כעת מומנט של 309 כ”ס ו 629 ננומטר למשך 0-62 קמ”ש בין 5.3 ל 5.5 שניות. אבל יש גם שיפור של 2MPG ל 54.3 מגה -בתים, עם פליטות CO2 עד 146 גרם/ק”מ. כל 6 המכוניות של סדרות מקבלות כעת גם מצב ECO PRO, המספק התחלה/עצירה ומצב חוף מנוע לשיפור היעילות.
טווח סדרת BMW 6 עם מתיחת פנים ייצא למכירה בבריטניה זמן קצר לאחר הופעת הבכורה שלו בתערוכת הרכב של דטרויט.
קרא את הסיפור המלא שלנו בתערוכת הרכב של דטרויט לשנת 2015 כאן.