automobile

שני חמישים של נהגים שוקלים רכב חשמלי כרכישה הבאה שלהם

שני מתוך חמישה נהגים שוקלים רכב חשמלי כרכישה הבאה שלהם, על פי מחקר חדש.
למרות שמנתוני מכירות רכב חשמלי נותרו באלפים הנמוכים בכל חודש בשנים האחרונות, נתונים של בריטניה השנתית של Brotor הרכישה הבאה – עלייה של 7.5 מיליון בשנתיים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מכוניות החשמל הטובות ביותר למכירה
נתוני הסקר מגובים על ידי נתונים מקוונים, המראים כי מספר החיפושים אחר מכוניות חשמליות הוכפל בשנתיים האחרונות, בעוד שאחד מכל חמישה מתוך 200 הסוחרים בבריטניה שנסקרו על ידי האחים קרובים חלה עלייה במספר הלקוחות המבטאים עניין במכוניות חשמליות.
כתוצאה מכך, אחד מכל שמונה סוחרים מקד הרבה יותר לחלופין מכוניות (AFV) עבור אולמות התצוגה שלהם לקראת עליית הביקוש, בעוד שאחד מכל שבעה דיווח על עלייה במכירות ה- AFV שלהם בשנת 2018.
מבין 2,000 הנהגים שנסקרו, רק 24 אחוזים דאגו למחיר הרכישה של רכב חשמלי, לעומת 47 אחוזים בסקר 2018. בינתיים, שיעור המשיבים המודאגים מזמני טעינה של רכב חשמלי צנח מ -36 אחוז ל -17 אחוזים ואלו הסובלים חרדת טווח ירד מ -43 אחוז ל -24 אחוזים.
שון קמפל, מנהל מכירות ב- Close Brothers Motor Finance, העיר: “בעוד מכירות [מכונית חשמלית] עדיין נמוכות יחסית במונחים ריאליים, מהירות הצמיחה מאיזה ונראה שאנחנו חודשים, לא שנים, מה- נקודת מפנה.
“הצרכנים הופכים להיות מודעים הרבה יותר ליתרונות של AFV או מכונית חשמלית – החל מהגנה על הסביבה ועד עלויות נמוכות של הפעלת רכב לאחר ההוצאה הראשונית – והמפיקים מגיבים לדרישה זו.”
האם אתה הבעלים של מכונית חשמלית? ספר לנו על החוויות שלך למטה …