automobile

טויוטה RAV4 המעודכנת תקבל את ההפעלה ההיברידית

הדור השלישי טויוטה RAV4 עשוי רק למכירה בהתחשב בכך ש -2013, אולם טויוטה מכינה עיצוב מעודכן שהוא יביא לתערוכת הרכב בניו יורק בחודש הבא. בנוסף למראה מתוקן, הוא מאומת על מנת לגרום למנוע כוח היברידי להתמודד עם זה של מיצובישי אאוטלנדר פב.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כמה פרטים נמסרו עד כה, כמו גם תמונת הטיזר אינה חושפת בדיוק, אולם אנו יכולים לראות עיצוב חרף זנב LED חדים יותר. נראה כי שאר הקצה האחורי נשאר דומה באופן נרחב למכונית הנוכחית, אולם אנו יכולים לצפות לשינויי סגנון הדומים לזו המוצגת באוריס האחרון כמו גם במתיחות פנים של Avensis.
זה יצביע על סורג אגרסיבי הרבה יותר כמו גם על עיצוב פגושים, עם פנסים זוויתיים כמו גם אורות ריצה בשעות היום. שדרוגי חומרים כמו גם טק חדש יתפקדו בתא הנוסעים, בנוסף למנועים מעודכנים הכוללים טורבודיזלים ממקור BMW וכן ככל הנראה יחידת בנזין עם טורבו.
אבל החדשות הגדולות ביותר הן הכללתם של מנוע כוח היברידי בפעם הראשונה. סביר להניח שזו תהיה התאמה למערכת החשמלית-בנזין שהתגלתה באוריס הנוכחי כמו גם בפריוס, אם כי מנועים חשמליים כפולים עשויים לתפקד כדי לספק לו יכולת הנעה ארבעה גלגלים.
כמו כן, עליו להשיג את המגוון העדכני ביותר של טויוטה של ​​טכנולוגיית אבטחה פעילה. מערכת ‘חוש הבטיחות’ תביא מערכת הימנעות מתנגשות, בלימה פעילה כמו גם התראות חוצה תנועה. יהיה לנו מידע נוסף כאשר הכתבים שלנו פונים לניו יורק בחודש הבא.
עכשיו בדק הרבה יותר על טויוטה RAV4 החדשה ב- Carbuyer.co.uk.