Skoda Scala Monte Carlo המסוגנן החדש במכירה, במחיר של 22,000 ליש”ט

הגרסה החדשה של סקודה, וגרסא טופ טופינג של ההאצ’בק של סקאלה מוצעת כעת בבריטניה. הביאו את אותו תג מונטה קרלו המשמש בכל מגוון סקודה, הוא כולל מגוון של תיקוני סטיילינג פנים וחוץ, כמו גם ציוד וטכנולוגיה נוספים. זה מתומחר בין 22,680 ליש”ט ל 25,350 ליש”ט, כאשר המשלוחים הראשונים צפויים להגיע לאביב.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כסטנדרט, סקודה סקאלה מונטה קרלו כוללת קבוצה של גלגלי סגסוגת בגודל 18 אינץ ‘, פגוש קדמי חדש, סורג רדיאטור שחור, פגוש אחורי מעוצב מחדש, חצאיות צד גדולות יותר וספוילר דלת זנב טרי. פנסי LED מופיעים גם יחד עם זוג כובעי מראה שחורים, זכוכית פרטיות אחורית וגג פנורמי.
• ההאצ’קים הטובים ביותר למכירה עכשיו
בפנים, סקאלה עם טווח הטווח כוללת הגה מסוגנן, תאורת הסביבה LED, דוושות ספורט אלומיניום וזוג מושבי ספורט, חתוכים בריפוד שחור ואדום. הכותרת הכותרת היא גם בד שחור, ואילו בורר ההילוכים והלייטר בלם היד זוכים לתפור אדום בניגוד.
בדומה לסקודה סקודה סאלה Se L, המונטה קרלו מסופקת עם מערכת אינפוטינציה של מסך מגע בגודל 9.2 אינץ ‘, מכשיר דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’, ניהול אקלים וכרום לקצץ לאוורור האוויר וידיות הדלתות. סט ייחודי של מחצלות רצפה ומיתוג סקאלה על אדני הדלת משלים את המראה.
לקונים יש אפשרות לבחור שני מנועי דלק. סקאלה מונטה קרלו ברמת הכניסה מופעלת על ידי יחידת תלת צילינדרים בנפח 1.0 ליטר טורבו, המייצרת מומנט של 113 כ”ס ו -200 ננומטר. זה מזווג לתיבת הילוכים עם שישה הילוכים בספר שישה הילוכים כסטנדרט, אם כי אוטומטית של שבע הילוכים מצמד כפול זמין תמורת 1,270 ליש”ט נוספים.
סקאלה מונטה קרלו החזקה יותר מופעלת על ידי מנוע הבנזין בנפח 1.5 צילינדרים עם ארבעה צילינדרים עם קבוצת פולקסווגן, במחיר של 24,080 ליש”ט. המנוע קובע מומנט של 148 כ”ס ו -250 ננומטר-וכמו 1.0 ליטר, הוא שולח את כוחו לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים עם שישה הילוכים כסטנדרט. ניתן לפרט גם תיבת ‘מצמד כפול’ עבור אותה פרמיה של 1,270 ליש”ט.
מה אתה חושב על סקודה סקאלה מונטה קרלו? הודע לנו בקטע התגובות למטה …