automobile

אפליקציית מוניות הורים של Skoda מאפשרת לילדים לשלם תעריפים עם מטלות

סקודה השיקה אפליקציית ‘מונית הורים’ חדשה המאפשרת להורים לחשב כמה רחוק הם הניעו את ילדיהם ואז נותנים להם מטלות לעשות כתשלום עבור הנסיעות ו
הורים בבריטניה נוהגים בממוצע של 1,648 מיילים נוספים מדי שנה מעבירים את ילדיהם, שווה ערך ל 12,565 ליש”ט אם היה צריך לחייב את שיעור המוניות הממוצע של לונדון.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• המכוניות הראשונות הטובות ביותר לנהגים חדשים
כ -66 אחוז מתוך 1,723 הורים שנסקרו על ידי סקודה אמרו שלעתים מרגישים כמו שירות מוניות לילדיהם, והוציאו כשלוש שעות בשבוע בממוצע והעניקו להם מעליות למקומות וממנה.
הורים בצפון אירלנד נוהגים הכי רחוק לילדיהם – בממוצע 2,142 מיילים בשנה. ההורים בלונדון נמצאים במקום השני על 1,789 מיילים, ואחריהם אלה בדרום-מערב עם 1,760 מיילים.
אפליקציית מוניות ההורים של סקודה משתמשת ב- GPS כדי לעקוב אחר מסע מכונית ומאפשרת להורים לקבוע כמה קילומטרים משווים לכל מטלה אחת שהילדים יוכלו לבצע.
• מבחן תורת הנהיגה: כל מה שאתה צריך לדעת
לאחר סיום המסע, האפליקציה יוצרת בסך הכל המיילים שנסעו ואז חושפת אילו מטלות צריכות להיעשות בתמורה. הנהג יכול לשלוח זאת באמצעות קבלה לסמארטפונים או טאבלטים של הילדים ולשתף אותו במדיה החברתית. הורים יכולים גם לצפות בנסיעות ותעריפי העבר, ליצור קבלות מטלה בהתאמה אישית ולעקוב אחר המספר הכולל של המסעות שהושלמו.
הסקר של סקודה הראה את עבודות הבית הפופולריות ביותר שההורים מבקשים מהילדים שלהם לעשות הם לסדר את חדר השינה שלהם, לעשות את הכלים, מוציאים את הזבל ואקום. המטרות הנפוצות ביותר במסעותיהם עם ילדיהם, בינתיים, מפילות אותם לראות חברים, לוקחים אותם למסיבות יום ההולדת של חברים ומעניקות להם מעליות לאירועי ספורט.
מה אתה חושב על אפליקציית מוניות ההורים של סקודה? האם זה יתפוס? תודיע לנו למטה …