ניסאן רואה בסופרמיני החשמלי החדש לשבת מתחת לעלה

ניסאן הוא סביר לרבים לבחור סופרמיני בגודל פיאסטה או קרוסאובר לשבת יחד עם העלה כרכב החשמלי הטהור הבא שלו, על פי גורם עסקי בכיר.
המשרד היפני הציע הרבה יותר מ -200,000 דוגמאות לעלה מכיוון שהוא מציג בשנת 2010 – כמו גם הוא כבר מתכנן יורש לעיצוב שיישאר קרוב למתווה ההאצ’בק של חמש הדלתות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• רכבים חשמליים טובים ביותר לרכישה כעת
הופעתו האחרונה של אב-טיפוס עובד של רכב הספורט Bladeglider עורר השערה כי השלב הבא במטרה המפורטת של ניסאן להפיץ טכנולוגיה טהורה-חשמלית לאורך כל הרכב שלו עשוי להיות עיצוב נישה לחובבי נהיגה.
עם זאת, גארת ‘דונסמור, הבחור בתשלום של תוכנית EV של ניסאן באירופה, אמר לרכב לחשוף שרכב ספורט אינו מהווה דאגה למותג.
במקום זאת, הוא סיפק את המחוון החזק ביותר עד כה על מה שעשוי להשיג את האור הידידותי לסביבה, ואמר: “השקענו 5.4 מיליארד דולר (4.1 מיליארד ליש”ט) ברכבים חשמליים כמו העלה, ולכן אנו דרישה להבטיח שאנחנו מספקים כמה שיותר סוגים של לקוח. באירופה, הדבר עשוי לרמוז על התבוננות לעבר בקיעת קטע B [גודל פורד פיאסטה] כמו גם רכבי שטח או קרוסאוברים. ”
דונסמור הוסיף: “האנשים הראשונים שרכשו EVS היו המאמצים המוקדמים המאושרים. האנשים השני היו הצי. כמו גם האנשים השלישיים היו משפחות, שרצו כדאיות כמו גם את הפרקטיות. העלה מוצג היטב לספק לאותם לקוחות, כמו גם ימשיך לעשות זאת.
אם אנו מסתכלים על קרוסאוברים או לקטע B עבור המכונית הבאה, אלה עשויים להיות הגיוניים אידיאליים. ” לניסן יש אפשרויות פשוטות למדי למודל Segment B-Segment, המאויר לעיל בתמונה המיוחדת שלנו.
המכונית הקטנה יותר עשויה בסופו של דבר להיות רכב אח לרנו זואי, עלולה להשתמש בפלטפורמה שלה כמו גם בטכנולוגיית הסוללות. מעבר דירה כזה יסייע למתקן הייצור של זואי בפלינס בצרפת לעבוד טוב יותר ליכולתו.
• Superminiss הטובים ביותר במכירה עכשיו
קרוסאובר EV עשוי להיות מבוסס על העלה עצמו. פלטפורמת ה- EV של ניסאן מצוינת כי היא מבוססת מאוד על עיצוב ה- B0 העומד בבסיסו של קרוסאובר ניסאן ג’וק, כך שהוא עשוי לתמוך במכונית עם גובה נסיעה מוגבר.

הערותיו של דונסמור מגבה דעות שהביעו לאחרונה על ידי סגן נשיא המנהל של ניסאן למוצר, Roel de Vries. הוא אמר: “ניסאן מוקדש ל- EVS המהווה חלק גדול מהטווח שלו, כמו גם אנו בוחנים היכן נוכל להוסיף מכוניות חשמליות הרבה יותר. השלב הבא יהיה בענף נפח אחד נוסף, שסביר להניח שאינן מכוניות ספורט. ”
האם הייתם חושבים לרכוש ניסאן EV בגודל סופרמיני? ספר לנו את השקפתך בתגובות …