פולקסווגן פולקסו -מתייחסת סקיירוקו שהושקה בג’נבה

של פולקסווגן ניצלה את ההזדמנות להראות את הסקירוקו החדש והמתמזג בפנים בתערוכת הרכב של ז’נבה. אמנם מבחינה ויזואלית, הדגם החדש עשוי להיראות כמקרה של מצמוץ ותחמיץ אותו בסטיילינג, אך המרק הגרמני ביצע גם תיקונים תחת מכסה המנוע, עם מנועים הרבה יותר חזקים אך יעילים הרבה יותר.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

החשיפה מסמנת גם 40 שנה בהתחשב בכך שהסקירוקו המקורי הוצג לראשונה בג’נבה בשנת 1974. התבונן מקרוב ותבחין ברמזי עיצוב מהגולף של פולקסווגן מהדור האחרון, כמו הלהבים המופעלים באוויר, בשעות היום אורות ריצה ואורות ערפל יושבים מתחת לפנסים המחודשים. אם אתה בוחר את הפנסים Bi-Xenon האופציונליים, נורות הריצה בשעות היום הן נוריות LED בתוך הפנסים העיקריים.
• עדכוני תערוכות רכב ז’נבה בשידור חי
מאחור, שינוי הם גם מינימליים אך כל הדגמים מגיעים כעת עם פנסים אחוריים של LED, בעוד שהפגוש עוצב מחדש. כמו כן, כמו הגולף, תג הלוגו של פולקסווגן משמש כעת כידית לשחרור האתחול. חיוג למראה חדש ואשכול מכשירי עזר מעל קונסולת המרכז בפנים, משלימים את השינויים הוויזואליים.
ספינת הדגל סקירוקו נהנה מטיפולים קוסמטיים דומים, אך כוללת פגושים בהתאמה אישית ועיצוב גלגל סגסוגת חדש. מבחינה מכנית, Trange-Topper כולל אחד משישה מנועי הזרקה ישירה חדשים עם טורבו. כעת הוא מצויד במנוע בנזין בעל טורבו בעל 2.0 ליטר טורבו חזק בהרבה ופיתוח 276 כ”ס-עלייה של 15 כ”ס על המכונית הישנה.
שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל משמשים ברחבי הטווח. מערך הבנזין מורכב מ -113 כ”ס 1.4 ליטר (עלייה מ- 120 כ”ס), מנוע TSI חדש 2.0 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר 2.0 ליטר, המחליף את המנוע הקודם של 207 כ”ס. הצעות דיזל מגיעות בצורת מנוע TDI של 148 כ”ס או 181 כ”ס 2.0 ליטר. כולם מגיעים עם מדריך עם שישה הילוכים כסטנדרט, עם דגמים נבחרים המשמשים עם תיבת הילוכים של DSG עם שבעה הילוכים.
למרות העלייה בכוח על פני הטווח, יעילות הטענות של פולקסווגן עולה גם ב -19 אחוזים, כאשר המנועים חוזרים בין 68.9 ל 34.9 מגה -בתים.
ה- Scirocco הרענן יהיה זמין לרכישה בבריטניה ממאי, עם מסירות ראשונות המתוכננות לספטמבר. התמחור יוכרז קרוב יותר להשקת המכונית.