Mitsubishi Shogun Sport SVP קונספט הופך לראשונה ב- CV Show

מיצובישי הופיע לראשונה ב- Shogun Sport SVP במופע הרכב המסחרי השנה בבירמינגהם. הקונספט מקדים בתצוגה מקדימה של חבילת ה- SVP המתוכננת של היצרן היפני, שתציג שורה של שדרוגים ספציפיים לשטח לספורט השוגון המקובל כאשר הוא יימכר בקיץ הקרוב.
שדרוגים מעל שוגון ספורט הקונבנציונאלי כוללים קבוצה של מנורות נהיגה בסגנון עצרת PIAA, בר אור LED, סורג קדמי מתוקן, מדרגות צד חדשות, ספוילר אחורי גדול יותר, גלגלי סגסוגת מפוצלים בגודל 18 אינץ ‘, BF Goodrich All- צמיגי שטח ומערך מתלים מורם שפותח בשיתוף עם Walkinshaw Performance Ltd.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• רכבי שטח הטובים ביותר ו- 4x4s במכירה בשנת 2019
מושג ה- SVP מופעל על ידי אותו מנוע דיזל בן ארבעה צילינדרים עם טורבו עם טורבו כדגם הרגיל, המייצר 179 כ”ס ו -430 ננומטר מומנט.
6

הביצועים מוזנים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים לכל ארבעת הגלגלים דרך דיפרנציאל למרכז ונעילה אחורית, וכדי לסייע בשטח, הנהגים מקבלים ארבעה מצבי כונן הניתנים לבחירה ושליטה על גבעה.
תוספות אחרות כוללות קבוצה של מדבקות חיצוניות ייחודיות ומבטאים אדומים על גלגלי הסגסוגת והסורג. בפנים, קונספט SVP של Shogun Sport מקבל סט מתוקן של מושבים קדמיים ואחוריים עם חיזוק צדדי משמעותי יותר ותאורת מצב רוח אדומה של LED. התמחור עבור גרסת ההפקה של חבילת ה- SVP של מיצובישי יוכרז קרוב יותר לתאריך השחרור שלה.
כעת קרא את הסקירה שלנו על מיצובישי שוגון ספורט הקונבנציונאלי. ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות למטה …