automobile

גמנהנה של קן בלוק: הסרטונים 1-9, מכוניות, נסחפים כמו גם כל מה שתדאינה להבין

נהג פעלולים, כוכב ראלי כמו גם רכב כלשהו של רכב קן בלוק שוב-שוב-העדכניים ביותר הסרטון בגימקהנה צנח ברשת. ‘Gymkhana 9: מגרש המשחקים התעשייתי גולמי’ נמצא (ניחשתם נכון) אזור תעשייתי משמעותי הכולל נמל, מספר מחסנים כמו גם רכבת.
כמו כן, גם גמנהנה 9 תוצע בקרוב לאמת מקוונת או לצפייה ב -360 מעלות, כמו גם בחסות משחק המירוץ הקרוב Forza Horizon 3.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בסופו של דבר בלוק הובנו לסרטוני גימחאנה שמראים אותו בדרך כלל כמו גם מכוניות ומשאיות של עצרת ההנעה של כל הגלגלים המבצעים רצף של פעלולים מעשנים טירים למצלמה. Vids של Gymkhana משכנעים את הצפייה מכיוון שמיליוני קהלי יוטיוב יסכימו כמו גם מכיוון שהראשון שוחרר בשנת 2008 הם העלו את קן בלוק לגבהים מטורפים בעולם המכוניות והמשאיות. הסרטון האחרון הוא הרבה יותר ממה שבא לפני כן – טוב יותר ככל שיהיה.
צפו כאן בגימקהאנה 9 …

פורד פוקוס RS RX מ- Gymkhana 9
ראשית הבנו שבלוק עומד להשתמש במכוניות ראלקרוס ומשאית של פורד פוקוס מבוסס RS RS עבור Gildkhana 9 מכיוון שהיא ממש הוקנטה בסוף גימחאנה 8. בסך הכל עם 660 כ”ס (651 כ”ס) וכן 895 ננומטר מומנט. זמן 0-62 קמ”ש הוא ככל הנראה מתחת לשתי שניות – מהירות בערך כמו מכוניות ומשאית פורמולה 1 באותה מהירות בדיוק.
25

הסרטון הקודם, Gymkhana 8, צולם בדובאי וכן מציג את קן בלוק במכונית פורד פיאסטה חדשה לגמרי RX43 RallyCross. ה- RX43 מצויד בהנעה ארבעה גלגלים טיפוסית, כולל בנזין ארבעה צילינדרים טורבו עם 650 כ”ס מקומם. זה מספיק כדי להניע את זה סביב דובאי במהירויות מגוחכות, נסחפות, סופגניות כמו גם לעשות כמה קפיצות גדולות ברחבי העיר.