פורד חושפת את ‘מהדורות הצבעים’ של B-Max, Fiesta כמו גם פוקוס

פורד חשפה סדרה של ‘מהדורות צבע מיוחדות’ עבור B-Max, Fiesta כמו גם המיקוד. רכבים אלה מתפקדים שילובי צבע חדשים כפי שהשם מרמז, אולם גם הם מקבלים עלייה במכשירים בסיסיים כדי למשוך קונים.
מערך B-MAX יגדל עם תוספת של המהדורה האדומה של ZETEC, המהדורה הלבנה וכן מהדורת הכסף. בנוסף לאפשרות של צבע, לרוכשים ניתנים מנוע EcoBoost בנפח 1.0 ליטר עם 138 כ”ס, או יחידות 1.4 ליישום 1.6 ליטר.
אפשרויות סטיילינג ב- B-MAX כוללות סורג קדמי צבוע שחור, ספוילר אחורי, גלגלי סגסוגת שחורים בגודל 16 אינץ ‘, מפזר אחורי כמו גם זכוכית פרטיות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הפיאסטה תינתן כמהדורה שחורה או לבנה, עם מערכת קירוי מנוגדת כמו גם מראות כנפיים. גלגלי סגסוגת 15 אינץ ‘כוללים, עם תוספות לבנות, ואילו בתוך ריפודים שחורים משתלבים עם תפרים לבנים כמו גם תוספות לבנות על ידיות הדלת.
• Superminis הטובים ביותר לרכישה עכשיו
פורד מספקת את המנוע בנפח 1.25 ליטר 81 כ”ס כבחירה ברמת הכניסה, ואילו EcoBoost בנפח 99 כ”ס 1.0 ליטר זמין. לרוכשים ניתנת אפשרות לשלושה או חמש דלתות סגנונות גוף.
בחלקו העליון של משק הבית הצבעוני יושב המוקד האדום של Zetec כמו גם מהדורות שחורות. המהדורה האדומה משלבת צבע חיצוני אדום מירוץ עם גג שחור מנוגד, מראות כמו גם סגריל, ואילו המהדורה השחורה הופכת את זה.
בפנים, הקונסולה המרכזית צבועה בשחור כמו גם תכונות תפרים אדומות על ההגה, אבן הילוכים, בלם יד כמו גם מושבים.
מהדורות הצבע של פורד פוקוס Zetec S מוצעות עם אפשרות של בנזין בנפח 1.5 ליטר EcoBoost או מנועי דיזל TDCI בנפח 2.0 ליטר ויוצרים 180 כמו גם 148 כ”ס בהתאמה. מנועים אלה ישתלבו עם מתלי ספורט, משתנים כמו גם נוקשים כדי לשפר את האחיזה הקדמית.
פורד פוקוס כמו גם מהדורות הצבע של Fiesta מוצעים לרכוש כעת, ואילו מהדורות הצבע B-Max ייצאו למכירה מינואר. העלויות מתחילות מ- 13,645 ליש”ט למהדורת צבע של פיאסטה.
האם האפשרויות הצבעוניות הללו מגבירות את הקסם של פורד B-MAX, פיאסטה או מיקוד לך? בואו נבין בתגובות למטה …