automobile

רנו חושפת תוכניות עבור קליו, קפטור ומייגן היברידיות

רנו חשפה את מערכות ההכונן ההיברידיות ההיברידיות והפלאגין החדשות שלה שיופיעו בסופרמיני הבא של קליו, Captur Crossover ו- Megane Matchback. מקורות הכוח החשמליים בנזין אמורים להופיע בשנת 2020, ויחזקו את המחויבות של רנו לדלקים אלטרנטיביים, ומכירה לצד מגוון ה- Z.E. דגמים חשמליים. התוכניות נחשפו בתערוכת הרכב של פריז, לצד הופעת הבכורה של הקרוסאובר הכל-חשמלי החדש של K-Ze.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ההיברידית הסגורה החדשה לגמרי (בניגוד לגרסת הפלאגין) תגיע עם זוג מנועים חשמליים שנועדו לעבוד במהירויות שונות. המנוע החשמלי הראשון מסייע עם התרחקות במצב חשמלי מלא, ואילו השני מספק דחיפה חשמל במהירויות גבוהות יותר כדי לעזור לעקוף או בגבעות טיפוס.
• תערוכת רכב פריז 2018: החדשות האחרונות
שני המנועים החשמליים מחוברים לתיבת הילוכים יחידה, וההתקנה ללא מצמד פירושה שמערכת ההנעה תהיה אוטומטית לחלוטין. מערכת היברידית זו עשויה להופיע כאשר ה- CLIO מהדור הבא יגיע בשנת 2020, אך גם תמצא את דרכה לדגמים אחרים. לא נמסר מידע על טווח חשמלי או נתוני כלכלה ופליטות אפשריים.
עבור ההיברידית Plug-in, רנו מקורה במנוע בנזין שאף 1.6 ליטר מטבע הדברים מטבעו של שותף הברית ניסאן, הרעיון הוא שמערכת ההנעה החשמלית משלימה את משלוח החשמל שלה, במקום להשתמש בטעינת טורבו. היחידה השואפת באופן טבעי מחוברת למנוע חשמלי ולחבילת סוללות של 9.8 קוט”ש שנועדה לספק טווח נסיעה חשמלי של כשלושים מיילים, תלוי ביישום.
מערכת כונן הפלאגין אמורה להופיע בקאפטור ומייגן משנת 2020. שום דבר רשמי לא הוזכר, אך רנו בוס קרלוס גוסן הזכיר את השם ‘e-tech’ במהלך המצגת שלו, שהיא ככל הנראה השם החדש עבור הדגמים ההיברידיים של רנו.
האם אתה אוהב את המראה של התוכניות ההיברידיות של רנו? אמרו את ההערות שלך …