automobile

Tourer Sports Sports Tourer החדש של 2022 2022 במחיר של 25,005 ליש”ט

זהו Tourer Sports Sports החדש של Vauxhall Astra. זה אמור לעקוב אחר ההאצ’בק לאולמות התצוגה במהלך הקיץ השנה, שם הוא יתחרה באוהבי סקודה אוקטביה ופולקסווגן גולף אחוזות. המחירים יתחילו מ- 25,005 ליש”ט.
לקונים יש אפשרות לבחור שני מפרטים, הנקראים Design ו- GS-Line. הדגם ברמת הכניסה מגיע כסטנדרט עם גלגלי סגסוגת בגודל 16 אינץ ו

2022 Vauxhall Astra חדש במכירה עכשיו החל מ- 23,275 ליש”ט

בפנים, Astra Sports Tourer All Models כוללים את מערכת ההדבקה החדשה ביותר של Vauxhall Ture Panel, הכוללת מסך אינפוטינציה בגודל 10 אינץ ‘במרכז לוח המחוונים ואשכול מכשירים דיגיטלי בגודל 10 אינץ’ לפני הנהג. תכונות אחרות ברמת הקצוות העיצובית ברמת הכניסה כוללות בקרת אקלים, Apple Carplay אלחוטית ומכונית אנדרואיד ומערכת זיהוי קולי טבעי.
11

לגרסת ה- GS-Line היקרה בהרבה מחיר התחלתי של 27,900 ליש”ט. שדרוגים מעל מודל הבסיס כוללים גלגלי סגסוגת 17 אינץ ‘, גג שחור מנוגד, זכוכית פרטיות אחורית ומראות דלתות מתכווננות ומחוממות חשמליות עם אורות שלולית מובנים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

גם ציוד בטיחות מקבל דחיפה, עם בקרת שיוט פעילה, זיהוי תמרור ומצלמת וידאו חניה של 360 מעלות כעת כל ציוד סטנדרטי. בפנים, הקונים מקבלים גם בקרת אקלים באזור כפול, הגה עור מחומם, מושבים מחוממים וזוג מושבי ספורט ארגונומיים שאושרו על ידי AGR מלפנים.
אפשרויות מנוע
מגוון המנועים של Tourer Tourer מורם מההאצ’בק הסטנדרטי של אסטרה, ומעניק לנהגים בחירה של שני דלקים, דיזל אחד ומתח הכוח היברידי פלאג-אין. הטווח נפתח עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר תלת צילינדרים, אשר ניתן לקבל עם 108 כ”ס או 128 כ”ס.